Siirry sisältöön
Kokki paistamassa ruokaa voissa pannulla ammattikeittiössä

Asiantuntemusta, josta on oikeasti hyötyä

Me Aimot tunnemme ruokabisneksen kuin omat taskumme. Tiedämme, mitä tarvitset, ja tarjoamme asiantuntevaa palvelua, joka sujuvoittaa arkeasi – olipa kyseessä tuotteesi kehittäminen tai liiketoimintasi vauhdittaminen. Katso, mitä tämä tarkoittaa sinulle käytännössä! 

Ymmärrämme, mitä tarvitset

Meille on kunnia-asia ymmärtää asiakkaidemme tarpeita ja sitä, mitä alalla tapahtuu. Seuraamme paitsi trendejä, myös alaan vaikuttavaa lainsäädäntöä. Meidän kauttamme saat käyttöösi aimo annoksen ajankohtaista tietoa alan ilmiöistä sekä vinkit, joilla muutat faktat liiketoimintaasi kiihdyttäväksi käytännöksi.

Kokkeja tekemässä ruokaa ammattikeittiössä. Kuvassa useita pakkeja täynnä ruokaa.

Innovoimme uutta

Vahvat brändit kiteyttävät Valion innovaatio-osaamisen. Olemme osanneet kautta aikojen tunnistaa asiakastarpeita, kehittää huippuunsa hiottuja tuotteita ja lanseerata ne tavalla, joka saa kohderyhmän kiinnostumaan. Valio Aimo® -valikoimasta löydät paitsi rakastetut Valio-tuotteet, myös aimo annoksen tukkutuotteita – kaikkiaan valinnanvaraa on yli 20 000 tuotteen verran.

Sujuvoitamme arkeasi

Vinkkejä vitriinin tuotteistukseen, uusi täyte suosikkipullan täytteeksi tai tukea prosessien kehittämiseen? Kyllä vain! Tarjoamme lukuisia ratkaisuja liiketoimintasi kehittämiseen. Jotta saat yhteistyöstä mahdollisimman paljon, räätälöimme kokonaisuuden juuri sinulle sopivaksi. Hyödynnämme työssämme ison talon huippuunsa hiottuja prosesseja sekä laajaa ja osaavaa joukkoa eri alojen ammattilaisia.   

Kaksi kokkia seisomassa ammattikeittiössä ja kaatamassa kastiketta kasarista kattilaan.

Luotamme laatuun

Valion tarina alkoi vuonna 1905, kun suomalaiset maidontuottajat perustivat osuusliike Valion. Samalla käynnistyi tarina yrityksestä, jonka kaiken tekemisen keskiössä on laatu. Tällä tiellä on nykyisin myös Valio Aimo – vaalimassa erinomaisuutta, jotta voimme olla rakentamassa suomalaista ruokakulttuuria myös seuraavat 120 vuotta.

Näin olemme onnistuneet

Toteutimme Taloustutkimuksen kanssa Valio Aimo Bränditutkimuksen keväällä 2025.  Asiakkaidemme mielestä parhaiten meihin sopivat ominaisuudet olivat:

  1. Ammattitaitoinen (93 %)
  2. Luottamuksen arvoinen (84 %)
  3. Reilu kumppani (82 %).

NPS-suosittelulukumme oli 73 (erinomainen).

Henkilö pitää isoa kakkua käsissä tarjottimella kesäkahvilan terassilla.

Tule Valio Aimo -asiakkaaksi

Aiomme olla asiantuntevin kumppani – ja joka päivä luottamuksesi arvoinen.

Search