Milloin viimeksi olet pysähtynyt miettimään, miten olet päätynyt tähän pisteeseen?
Vuoden vaihteen lähestyessä on hyvä katsoa taaksepäin, tehdä välitilinpäätös ja sitten suunnata toiveikkaana tulevaisuuteen. Varsinkin näinä epävarmoina ja haasteellisina aikoina on hyvä muistella onnistumisia ja iloita niistä.
Lähes kaksi vuotta sitten Valio osti Heinon Tukun ja syntyi Valio Aimo. Tänä päivänä palvelemme horeca-asiakkaitamme, ruokapalveluita ja teollisuutta toimitustukkujen ja suoramyynnin kautta koko Suomessa sekä pikatukuissa pääkaupunkiseudulla. Asiakkaamme saavat laajasta ja laadukkaasta valikoimastamme kaiken tarvitsemansa juuri silloin, kun he sen tarvitsevat – siitä pitää huolen valtakunnallinen logistiikkaverkostomme. Valio Aimo tukusta on muutamassa vuodessa tullut vahva ja monipuolinen toimija food service -markkinoille. Kiitos siitä kuuluu asiakkaillemme, myös sinulle.
Uuteen vuoteen lähdemme innolla. Kevään aikana verkkokauppamme uudistuu. Sen kehittämisessä on ollut mukana asiakkaitamme alusta asti, kehitysehdotuksista testausvaiheeseen. Sen suhteen tavoitteemme ei ole yhtään vähempää kuin ylivertainen asiakaskokemus. Luvassa onkin helppokäyttöinen ja luotettava arjen apuri. Lue verkkokaupasta lisää täältä.
Haluamme myös inspiroida ja auttaa. Jos esimerkiksi kaipaat apua uusien tuotteiden kehittämiseen, uniikkia reseptiikkaa tai vinkkejä prosessihaasteiden ratkomiseen, kysy meiltä henkilökohtaista koekeittiöpalvelua.
Tulevana vuonna haluamme kasvaa asiakkaidemme kanssa yhdessä. Jotta se onnistuu, on meillä oltava oikea hintataso, laadukas, laaja ja tarpeeseen sopiva brändituotteiden valikoima sekä erinomainen toimitusvarmuus vastaisuudessakin. Keskustellaan, miten varmistamme yhdessä nämä onnistumisen eväät. Ja kun taas vuoden päästä katsomme mennyttä vuotta, toivon, että voimme iloita yhteisestä menestyksestä!
-Jussi Mattsson, liiketoimintajohtaja, Valio Aimo®