Pinnalla nyt
Tukkukaupan perusluonteen voi tiivistää yhteen sanaan

Mitä ilman markkinoilla ei voi menestyä? Mistä tunnistaa hyvän kumppanin? Rohkenen väittää, että se on luotettavuus. Se syntyy, kun vaalimme ihmisiä, tuotteita ja palveluita.

Juha Mattila, myyntijohtaja, Valio Aimo
Juhalla on vahva kokemus tukkukaupan sekä myynnin johtamisesta ja Valio Aimo tukussa hän vastaa myynnistä.
Parinkymmenen vuoden tukkukauppakokemuksella rohkenen väittää, että koko foodservice-tukkukaupan perusluonteen voi tiivistää luotettavuuteen. Se lävistää kaiken tekemisemme ja erottelee jyvät akanoista. Jokaisella yrityksellä on tässä suhteessa aika ajoin haasteensa, milloin mistäkin syystä. Kuitenkaan ilman luotettavaa toimintaa ei markkinoilla kerta kaikkiaan voi menestyä.
Lue lisää ajankohtaisista aiheista:

Pinnalla nyt
Gallup: Millaisia trendejä alalla on nähtävissä?

Pinnalla nyt
Kuukauden kampanjatuotteet

Pinnalla nyt
Vähemmän hiilidioksidipäästöjä

Asiakastarinat
Arto Rastas ja lounaan uudet tuulet

Pinnalla nyt
Radikaalia läpinäkyvyyttä, yhdessä tekemistä ja hyvää palvel…

Pinnalla nyt