Vilskettä Fastfood & Café & Ravintola -messuilla
Esittelimme messuilla kesän reseptiikkaa ja inspiroivia ratkaisuja fasfood-, kahvila- ja ravintola-asiakkaille.
Messuilla tarjoiltiin inspiraatiolta ja esiteltiin uudistettua brändiämme
Nimi muuttui ja toiminta terästyi. ”Tarjoamme inspiraatiota ja ratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme työtä”, kiteytti Tuomas Sorri, kaupallinen johtaja. Yhtenä esimerkkinä hän kertoi, ettei ole mielekästä esitellä varsinaisia tuotepakkauksia, mieluummin esittelemme ratkaisuja, mitä kaikkea Valion tuotteista saa tehtyä ja miten tuotteita voi soveltaa omiin tarpeisiin. Messut ovat tietenkin myös hyvä tilaisuus päästä juttelemaan vanhojen tuttujen kanssa ja luomaan uusia kontakteja. Ajatuksien vaihto puolin ja toisin on tärkeä osa messujen antia. Voit tutustua uudistukseen ja tavoitteisiimme täältä.
Vastuullisuus näkyi ja maistui myös messuosastolla
Vastuullisuusasiat ovat nyt hyvin pinnalla ja näkyivät myös Valion messuosastolla. Jotta puhe vastuullisuudesta ei jäisi vain juhlapuheisiin, se näkyy myös tekoina. Esimerkiksi osaston ruokamaistiaisten tarjoilussa ei käytetty lainkaan muovia, vaan tarjoiluastiat olivat ekologia ja osa jopa syötäviä.
Tuunaa ranut näillä kastikkeilla:
Lue lisää ajankohtaisista aiheista:

Gallup: Millaisia trendejä alalla on nähtävissä?

Kuukauden kampanjatuotteet

Vähemmän hiilidioksidipäästöjä

Arto Rastas ja lounaan uudet tuulet

Radikaalia läpinäkyvyyttä, yhdessä tekemistä ja hyvää palvel…
